dimecres 8 de juliol
Recepció oficial dels pilots
Ajuntament d'Igualada · Benvinguda institucional
dijous 9 de juliol
Vol inaugural especial premsa
Vol de tarda
Igualada Market
Parc Central · Zona de menjar amb paradetes de restaurants locals
Nits de Llum
Parc Central · Espectacle de llum i música amb iglús de vent
divendres 10 de juliol
Vol de ciutat
Parc Central, Plaça de l'Ajuntament i Plaça de Cal Font · Enlairament des de diferents espais d'Igualada
Vol de tarda
Igualada Market
Parc Central · Zona de menjar amb paradetes de restaurants locals
Jukebox amb Ràdio Flaixbac
Parc Central · Amb actuació del DJ Andreu Presas i animació a càrrec del Gran German. Escull la llista dels 50 temes que sonaran! Pròximament, tria la teva cançó a través de les xarxes socials.
dissabte 11 de juliol
Vol de matí
Vol de tarda
Entrega de premis
Night Glow
Parc Central · Encesa simultània de globus
Concert de la Banda Neón
diumenge 12 de juliol
Vol de matí
Parc Central · Fora de competició
A tenir en compte:
El camp de vol està situat a l'avinguda Catalunya (antiga NII). Coordenades - 41.585672, 1.627397 Per raons de seguretat, no es podran fer sobrevolar Drons per damunt del camp de vol els dies que duri el Festival sense el permís de l'organització.
Els vols s'efectuen a primera hora del matí (6.30h) i a darrera hora de la tarda (19.30h), perquè són els moments del dia on les condicions meteorològiques (principalment, el vent) són les més òptimes i estables per volar. En cas de vent fort o de canvis bruscos, hi ha la possibilitat que els vols s'anul·lin per temes de seguretat. En funció de la direcció i força del vent, també és possible que s'opti per traslladar la sortida a un altre punt de la ciutat amb millor condicions. Cal estar atent a les xarxes socials del festival (@ebf_igualada), on s'informarà puntualment d'aquestes incidències en temps real.
El Vol de la Ciutat: El divendres al matí es durà a terme el vol de ciutat, on diferents globus sortiran de places i espais públics. Pots optar per veure l'enlairament del globus en aquests espais, o bé des d'algun indret privilegiat de la Conca.
